Skip to Main content Skip to Navigation
New interface
Conference papers

De l’enseignant-chercheur à l’enseignant-évaluateur : Le potentiel d’apprentissage d’une formation en question

Document type :
Conference papers
Complete list of metadata

https://hal-agrosup-dijon.archives-ouvertes.fr/hal-02084216
Contributor : Institut Agro Dijon Connect in order to contact the contributor
Submitted on : Friday, March 29, 2019 - 2:46:59 PM
Last modification on : Monday, May 23, 2022 - 9:08:02 AM

Identifiers

  • HAL Id : hal-02084216, version 1

Collections

Citation

Anaïs Loizon. De l’enseignant-chercheur à l’enseignant-évaluateur : Le potentiel d’apprentissage d’une formation en question. 29eme colloque internationale de l’Association pour le Développement des Méthodologies d’Evaluation en Education, ADMEE : association pour le développement des méthodologies d'évaluation en éducation; AgroSup Dijon; Eduter, Jan 2017, Dijon, France. ⟨hal-02084216⟩

Share

Metrics

Record views

41