HAL will be down for maintenance from Friday, June 10 at 4pm through Monday, June 13 at 9am. More information
Skip to Main content Skip to Navigation
Conference papers

Concevoir un environnement virtuel éducatif : quelles spécifications didactiques pour faire apprendre la complexité de la gestion durable de la forêt ?

Résumé : La gestion forestière est un domaine qui concerne un grand nombre d'acteurs. Elle se pense et se
Document type :
Conference papers
Complete list of metadata

https://hal-agrosup-dijon.archives-ouvertes.fr/hal-03053774
Contributor : Admin Institutagrodijon Connect in order to contact the contributor
Submitted on : Friday, December 11, 2020 - 11:03:12 AM
Last modification on : Friday, February 4, 2022 - 12:36:02 PM
Long-term archiving on: : Friday, March 12, 2021 - 7:12:09 PM

File

document.pdf
Files produced by the author(s)

Identifiers

  • HAL Id : hal-03053774, version 1

Collections

Citation

Fanny Chrétien, Dominique Guidoni-Stoltz, Anaïs Loizon. Concevoir un environnement virtuel éducatif : quelles spécifications didactiques pour faire apprendre la complexité de la gestion durable de la forêt ?. Curriculum et ODD, Apr 2018, Montpellier, France. pp.18. ⟨hal-03053774⟩

Share

Metrics

Record views

51

Files downloads

30